Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

RS kilka pytań eksploatacyjnych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • RS kilka pytań eksploatacyjnych

    Przykręcone, jak to nazwałeś na żywca.
    Klapka małego schowka przedziurawiona.

    Tak samo miałem w O2 i poszła razem z CB.

  • #2
    RS kilka pytań eksploatacyjnych

    Witam,
    Wreszcie mam nowego RSa i mam kilka pytań eksploatacyjnych dotyczących silnika.
    Co z docieraniem silnika? Czy trzeba te 1500 km jeździć delikatnie i nie włączać trybu sport?
    Czy może więcej niż 1500 km ?
    Jaką temperaturę osiąga normalnie ten silnik 2.0 TSI ( gdzieś przeczytałem że dla 1.2 i 1.4 TSI 100 - 110 to normalna temperatura)
    Co z turbo i chłodzeniem turbiny i jak ma się do tego system Srart - Stop. Jak turbina będzie rozgrzana a samochód mi się wyłączy?
    Proszę jeszcze o jakieś praktyczne rady dotyczące eksploatacji.
    Dzięki wielkie.
    Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      Poczytaj forum znajdziesz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania

      Komentarz


      • #4
        czytałem i wiele znalazłem ale jakiś konkretów to tam nie było.
        Proszę o pomoc

        Komentarz


        • #5
          Re: RS kilka pytań eksploatacyjnych

          Zamieszczone przez Mar19000
          Witam,
          Wreszcie mam nowego RSa i mam kilka pytań eksploatacyjnych dotyczących silnika.
          Co z docieraniem silnika? Czy trzeba te 1500 km jeździć delikatnie i nie włączać trybu sport?
          Czy może więcej niż 1500 km ?
          Jaką temperaturę osiąga normalnie ten silnik 2.0 TSI ( gdzieś przeczytałem że dla 1.2 i 1.4 TSI 100 - 110 to normalna temperatura)
          Co z turbo i chłodzeniem turbiny i jak ma się do tego system Srart - Stop. Jak turbina będzie rozgrzana a samochód mi się wyłączy?
          Proszę jeszcze o jakieś praktyczne rady dotyczące eksploatacji.
          Dzięki wielkie.
          Pozdrawiam
          Ja po 20km już nie mogłem sie powstrzymać i tryb sport był aktywny
          Jedyna rzeczą na która zwracam uwagę to ze zaczynam go cisnął dopiero jak temperatura oleju jest mi. 90stopni
          Żadne auto w mojej kadencji nie miało stosowanego dotarcia... Ostanie auto ma 220k km i żona go odziedziczyła w pełni sprawne a pilowane było od początku...



          100stopni miałem raz jak prezentowalem znajomemu przez 15 min osiągi w trybie sport i kręciłam go na maxa.

          Jak jadę nawet 180km/h prze dłuższy czas to olej nie jest wyższy niż 95stopni...

          Komentarz


          • #6
            Podlaczam się do tematu, tez niedługo odbieram rs-a
            vRS

            Komentarz


            • #7
              Proponuję zacząć od instrukcji...
              Pierwszy VAG...2.0 TDI 150 km

              Komentarz


              • #8
                Co do temperatur, co prawda w klekocie, ale...
                W piatek jadac autostrada pareset km w granicach 140-150, na spokojnie, temp oleju była +/-110 cały czas.

                Moja O3 RS

                Komentarz


                • #9
                  Mar19000, musisz sobie wyrobic nawyk wylaczania Start&Stop i uruchamiac go recznie w razie potrzeby
                  Black magic

                  Komentarz


                  • #10
                    Oczywiście instrukcja przeczytana i owszem jest właśnie mowa o tych 1500 km.
                    Jak odebrałem RSa to też chciałem sprawdzić 220 KM i lekko nacisnąłem i z samochodu (wydechu) szły potworne dymy. Później raz jeszcze też przyśpieszyłem (przejechane około 20 km ) i też szły potworne białe dymy. Teraz mam przejechane około 200 i już nic takiego się nie dzieje.
                    Jeżeli chodzi o Start-Stop to muszę nauczyć się z tego korzystać , czy włączać czy wyłączać.
                    No i koniecznie nauka turbiny a właściwie jej obsługi.
                    Aha mam jeszcze jedno pytanie od jakich obrotów włącza się turbo i czy na poszczególnych modach (sport, normal, eco) zakres ten jest inny?

                    Komentarz


                    • #11
                      Ale się panowie dajecie wkręcać trollowi :diabelski_usmiech

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: RS kilka pytań eksploatacyjnych

                        Zamieszczone przez Infoludek
                        100stopni miałem raz jak prezentowalem znajomemu przez 15 min osiągi w trybie sport i kręciłam go na maxa.

                        Jak jadę nawet 180km/h prze dłuższy czas to olej nie jest wyższy niż 95stopni...
                        Dziwne to, bo ja przy normalnej autostradowej jeździe mam ponad 100, a przy zabawie najwięcej chyba miałem 112.
                        "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                        Komentarz


                        • #13
                          U mnie też bez problemu ponad 100 st osiąga i nie trzeba auta pałować, żeby to zrobic. Przy pałowaniu max jaki widziałem to 114stopni, było to w upalny dzień w lecie. 95stopni to pewnie nawet nie optymalna temp dla oleju :wink:
                          Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: RS kilka pytań eksploatacyjnych

                            Zamieszczone przez maro rs
                            Zamieszczone przez Infoludek
                            100stopni miałem raz jak prezentowalem znajomemu przez 15 min osiągi w trybie sport i kręciłam go na maxa.

                            Jak jadę nawet 180km/h prze dłuższy czas to olej nie jest wyższy niż 95stopni...
                            Dziwne to, bo ja przy normalnej autostradowej jeździe mam ponad 100, a przy zabawie najwięcej chyba miałem 112.
                            Dzisiaj sprawdziłem. 100 miałem przy 160 jak jechałem 20min

                            Wiec poprzedni pomiar nieadekwatne....

                            Komentarz


                            • #15
                              benzyna jedna ma duzo chlodniejszy olej, dzis kolejny odcinek z predkosciami 140-150 (w sumei 600km), olej cały czas kolo 108-111stopni.. Jazda, rowna, bez zrywow, jedynie spalanie 1,5litra wieksze niz normalnie, bo tak wieje na A2

                              Moja O3 RS

                              Komentarz


                              • #16
                                Ponawiam swoje pytanie w jakim zakresie obrotów pracuje turbo.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Mar19000
                                  Ponawiam swoje pytanie w jakim zakresie obrotów pracuje turbo.
                                  Od najnizszych do odciecia, czyli w calym zakresie obrotow
                                  Black magic

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X